Известие

Collapse
No announcement yet.

Обезвъздушаване, прелива казанчето.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Естествено че работи под налягане. Престани да заблуждаваш хората
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
      Ами хващам се за цифрите защото започнахме разговорът с изречението дали системата на алфа 156 работи под налягане. После почнаха да се търсят доводи в това че на някой коли било друго (аз това никога не съм го оспорвал). Даже до Марс ходихме. И тия температури 110 - 115 за които си говорим се мерят от датчика на антифриза, който е на термостата където постъпва течност току що загрята от двигателя. После тя отива в радиаторът на чийто изход температурата е доста по-ниска. Такава е и в областта на помпата и в разширителният съд. И пак казвам ако там ги имаме 110 - 115 градуса водата ще избие през капачката. Някой ще добави сега пак че това било неизправна охладителна система. Да, ако ти блокира помпата или запушиш маркуч, можеш да развиеш такова налягане че нещо да се пръсне. Ама не това е замисъла на конструктора.
      По твоята логика ще ти задам следния въпрос:
      На БМВ, което работи на 110 градуса стандартно, казанчето, водната помпа и всички в кръга, изключвайки радиатора отпред, антифриза е с тази температура, поради простата причина, че все още при тази температура не се върти охлаждането през радиатора отпред.
      И конкретно въпросът в случая - защо не започва да "пуши" според теб, като дори и антифриза в казанчето е с температура от 110 градуса?
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Comment


      • #48
        Ако имаше логика нямаше да има нужда ние да пишем
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Ако имаше логика нямаше да има нужда ние да пишем
          Да, определено не виждам логиката да говорим за конкретно охлаждане на 156 ца с примери от BMW.
          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
          Peugeot 508 RXH 02.2013

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
            Да, определено не виждам логиката да говорим за конкретно охлаждане на 156 ца с примери от BMW.
            Защо така нетактично не ми отговори, а цитиращ колегата, като по този начин сам се иронизираш, без дори да схванеш коментара?
            Пак да те питам - в случая няма никаква разлика между това дали е БМВ или Алфа. Идеята на охлаждането е една и съща. Разликата е само в поддържаната работна температура. За това дали ще е БМВ, Опел или Алфа все тая.
            Та кажи, защо не се виждат пушеци, каквито трябва да има според теб?
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
              Защо така нетактично не ми отговори, а цитиращ колегата, като по този начин сам се иронизираш, без дори да схванеш коментара?
              Пак да те питам - в случая няма никаква разлика между това дали е БМВ или Алфа. Идеята на охлаждането е една и съща. Разликата е само в поддържаната работна температура. За това дали ще е БМВ, Опел или Алфа все тая.
              Та кажи, защо не се виждат пушеци, каквито трябва да има според теб?
              Ами честно казано на последната капачка на BMW която видях, пишеше че отваря на 2 бара
              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
              Peugeot 508 RXH 02.2013

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                Ами честно казано на последната капачка на BMW която видях, пишеше че отваря на 2 бара
                Ахаа< значи има налягане все пак< призна си най после
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Ахаа< значи има налягане все пак< призна си най после
                  Не, казвам че инженерите от BMW са смятали термодинамично техният двигател да работи при по-високи температури на охлаждащата течност. Което води до по-голямо температурно разширение на охлаждащият флуид и съответно по-голямо свиване на въздуха в свободният обем в разширителният съд. И това не е система под налягане защото ако махнеш капачката, охлаждащият флуид ще се уравновеси на друго по-високо ниво.
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #54
                    Дори не разбираш какво пишеш сигурно. Никой не кара без капачка.
                    Можеш ли да ни прочетеш и разтълкуваш това като си много знаещ - 0,1.10 на степен 5 - 0,15.10 на степен 5 Ра и да кажеш за какво е?
                    Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:00.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #55
                      Малко ъпдейт.
                      Смених реостата на перката, първа и втора степен работят, държи нормални градуси, дори в най-големите жеги не загряваше повече от колкото трябва.Та спирам да го мисля това, блогодаря на всички за съветите и се извинявам, че малко късно давам информация.
                      Ex ALFA 156 1.8TS
                      Now ALFA 159 1.9JTDm
                      "How hard can it be?" - Въпрос, който си задавам преди да подхвана нещо.

                      Comment

                      Working...
                      X