Естествено че работи под налягане. Престани да заблуждаваш хората
Известие
Collapse
No announcement yet.
Обезвъздушаване, прелива казанчето.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеАми хващам се за цифрите защото започнахме разговорът с изречението дали системата на алфа 156 работи под налягане. После почнаха да се търсят доводи в това че на някой коли било друго (аз това никога не съм го оспорвал). Даже до Марс ходихме. И тия температури 110 - 115 за които си говорим се мерят от датчика на антифриза, който е на термостата където постъпва течност току що загрята от двигателя. После тя отива в радиаторът на чийто изход температурата е доста по-ниска. Такава е и в областта на помпата и в разширителният съд. И пак казвам ако там ги имаме 110 - 115 градуса водата ще избие през капачката. Някой ще добави сега пак че това било неизправна охладителна система. Да, ако ти блокира помпата или запушиш маркуч, можеш да развиеш такова налягане че нещо да се пръсне. Ама не това е замисъла на конструктора.
На БМВ, което работи на 110 градуса стандартно, казанчето, водната помпа и всички в кръга, изключвайки радиатора отпред, антифриза е с тази температура, поради простата причина, че все още при тази температура не се върти охлаждането през радиатора отпред.
И конкретно въпросът в случая - защо не започва да "пуши" според теб, като дори и антифриза в казанчето е с температура от 110 градуса?A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеАко имаше логика нямаше да има нужда ние да пишемAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеДа, определено не виждам логиката да говорим за конкретно охлаждане на 156 ца с примери от BMW.
Пак да те питам - в случая няма никаква разлика между това дали е БМВ или Алфа. Идеята на охлаждането е една и съща. Разликата е само в поддържаната работна температура. За това дали ще е БМВ, Опел или Алфа все тая.
Та кажи, защо не се виждат пушеци, каквито трябва да има според теб?A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеЗащо така нетактично не ми отговори, а цитиращ колегата, като по този начин сам се иронизираш, без дори да схванеш коментара?
Пак да те питам - в случая няма никаква разлика между това дали е БМВ или Алфа. Идеята на охлаждането е една и съща. Разликата е само в поддържаната работна температура. За това дали ще е БМВ, Опел или Алфа все тая.
Та кажи, защо не се виждат пушеци, каквито трябва да има според теб?Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеАми честно казано на последната капачка на BMW която видях, пишеше че отваря на 2 бараНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеАхаа< значи има налягане все пак< призна си най послеAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Дори не разбираш какво пишеш сигурно. Никой не кара без капачка.
Можеш ли да ни прочетеш и разтълкуваш това като си много знаещ - 0,1.10 на степен 5 - 0,15.10 на степен 5 Ра и да кажеш за какво е?Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:00.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Малко ъпдейт.
Смених реостата на перката, първа и втора степен работят, държи нормални градуси, дори в най-големите жеги не загряваше повече от колкото трябва.Та спирам да го мисля това, блогодаря на всички за съветите и се извинявам, че малко късно давам информация.Ex ALFA 156 1.8TS
Now ALFA 159 1.9JTDm
"How hard can it be?" - Въпрос, който си задавам преди да подхвана нещо.
Comment
Comment